پایان نامه بررسی عوامل موثر بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری از دیدگاه مشتریان بر اساس مدل آکر

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی(MA) گرایش: مالی موضوع بررسی عوامل موثر بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری از دیدگاه مشتریان بر اساس مدل آکر مطالعه موردی: موسسه مالی و اعتباری مهر استاد مشاور: سرکار خانم نیلوفر ایمان خان […]

پایان نامه طراحی مدل مدیریت استراتژیک برند باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران

 پایان نامه رشته تربیت بدنی دانشگاه خوارزمی دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی   طراحی مدل مدیریت استراتژیک برند باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران       رساله برای دریافت درجه دکتری (گرایش مدیریت ورزشی)   تابستان1393 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج نمی شود (در فایل دانلودی […]

پایان نامه ارائه مدل عملکرد برند

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشکده ادبیات و علوم انسانی پایان‌نامه کارشناسی ارشد در رشته‏ی مدیریت بازرگانی (بازاریابی) عنوان: ارائه مدل عملکرد برند (مورد مطالعه: مصرف‌کنندگان محصولات شرکت کاله در بابل)  استاد مشاور: دکتر یاسان‌الله پوراشرف خرداد ماه 1392 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج […]

پایان نامه تبیین رابطه بین ارزش ویژه برند و اطلاعات بازار بر اساس یک مدل علّی در بازار لوازم خانگی استان گیلان

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد رشتدانشکده مدیریت و حسابداریپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشدرشته: مدیریت بازرگانی ، گرایش داخلی                                                                                                                           عنوان :تبیین رابطه بین ارزش ویژه برند و اطلاعات بازار بر اساس یک مدل علّیدر بازار لوازم خانگی استان گیلان   تابستان 94 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد […]

پایان نامه تبیین رابطه بین ارزش ویژه برند و اطلاعات بازار بر اساس یک مدل علّی

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت  دانشگاه آزاد اسلامیواحد رشتدانشکده مدیریت و حسابداریپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشدرشته: مدیریت بازرگانی ، گرایش داخلیعنوان :تبیین رابطه بین ارزش ویژه برند و اطلاعات بازار بر اساس یک مدل علّیدر بازار لوازم خانگی استان گیلانتابستان 94 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد […]

دانلود پایان نامه:استفاده ازماده ترت بوتیل هیدروپراکساید t-BHPیک مدل حیوانی از استرس اکسیداتیو به منظور مطالعه اثر آن در چگونگی بیان ژن (Kdm5d)Smcy

پایان نامه رشته :زیست شناسی عنوان : استفاده ازماده ترت بوتیل هیدروپراکساید  t-BHPیک مدل حیوانی از استرس اکسیداتیو به منظور مطالعه اثر آن در چگونگی بیان ژن (Kdm5d)Smcy

پایان نامه ارشد:استفاده ازماده ترت بوتیل هیدروپراکساید t-BHPیک مدل حیوانی از استرس اکسیداتیو به منظور مطالعه اثر آن در

چگونگی بیان ژن (Kdm5d(Smcy

پایان نامه رشته :زیست شناسی عنوان : استفاده ازماده ترت بوتیل هیدروپراکساید  t-BHPیک مدل حیوانی از استرس اکسیداتیو به منظور مطالعه اثر آن در چگونگی بیان ژن Kdm5d(Smcy

پایان نامه ارشد:تهیه کونژوگه پلی ساکارید PRP هموفیلوس آنفلوآنزا تیپ b با اگزوتوکسین A سودوموناس آئروژینوزا و سنجش ایمنی زایی آن در مدل حیوانی

پایان نامه رشته :زیست فناوری گرایش :میکروبی عنوان : تهیه کونژوگه پلی ساکارید PRP هموفیلوس آنفلوآنزا تیپ b با اگزوتوکسین A  سودوموناس آئروژینوزا و سنجش ایمنی زایی آن در مدل حیوانی

پایان نامه ارشد رشته مدیریت : تاثیر مدل رقابتی مایکل پورتر برفعالیت شرکت های بیمه استان اصفهان

پایان نامه رشته مدیریت بازرگانی  گرایش : مدیریت بیمه عنوان :  تاثیر مدل رقابتی مایکل پورتر برفعالیت شرکت های بیمه استان اصفهان

پایان نامه ارشد مدیریت : بررسی عوامل و عناصر متفاوت آمیخته بازاریابی به جهت دستیابی به مدل مناسب برای بازاریابی صنعت نرم افزار

پایان نامه رشته مدیریت عنوان :  بررسی عوامل و عناصر متفاوت آمیخته بازاریابی به جهت دستیابی به مدل مناسب برای بازاریابی صنعت نرم افزار

دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مهندسی مواد : فرآیند ریخته گری با مدل تبخیری

پایان نامه رشته   مهندسی مواد با عنوان : فرآیند ریخته گری با مدل تبخیریدر ادامه مطلب می توانید صفحات ابتدایی این پایان نامه را بخوانید

پایان نامه تاثیر عوامل هفت گانه آمیخته بازاریابی فروش دوربین

 پایان نامه رشته  مدیریت  دانشگاه آزاد اسلامیواحد نراقپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(M.A(مدیریت دولتی گرایش سیستم های اطلاعاتیعنوان : مطالعه تحلیلی تاثیر عوامل هفت گانه آمیخته بازاریابی  (7p) فروش دوربین مداربسته بر افزایش ارزش  ویژه برند   ( مطالعه موردی : شرکت ارتباطات الکترونیک ) تابستان 1393     تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان […]

پایان نامه تاثیر شخصیت برند بر وفاداری مشتریان

 پایان نامه رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد نراقدانشکده مدیریت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M. A)رشته مدیریت بازرگانی گرایش بین الملل عنوان: تاثیر شخصیت برند بر وفاداری مشتریان  با بهره گرفتن از مدلسازی معادلات ساختاریافته (مورد مطالعه شرکت پخش سراسری تجهیزگران طب نوین)  زمستان 1393     تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه […]

پایان نامه تاثیر شخصیت برند بر وفاداری مشتریان

 پایان نامه رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد نراقدانشکده مدیریت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M. A)رشته مدیریت بازرگانی گرایش بین الملل عنوان: تاثیر شخصیت برند بر وفاداری مشتریان  با بهره گرفتن از مدلسازی معادلات ساختاریافته (مورد مطالعه شرکت پخش سراسری تجهیزگران طب نوین)  زمستان 1393     تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه […]

پایان نامه تاثیر تجربه، اعتماد و وفاداری به برند بر ارزش ویژه برند

 پایان نامه رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد نراقپایان نامه جهت اخذ درجه کارشناس ارشدرشته مدیریت بازرگانی – داخلی عنوان پایان نامه:بررسی تاثیر تجربه، اعتماد و وفاداری به برند بر ارزش ویژه برندبا روش تحلیل معادلات ساختاری اسفند 1393      تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی […]

پایان نامه ارزیابی جایگاه نام و نشان تجاری به منظور گسترش محصول

دانشگاه آزاد اسلامی – واحد نجف آباددانشکده علوم  انسانی – گروه مدیریت صنعتیپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد« M.A »گرایش : تحقیق در عملیات عنوان:ارزیابی جایگاه نام و نشان تجاری به منظور گسترش محصول جدید با بهره گرفتن از تحلیل پوششی داده ‌ها تابستان 1393      تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان […]

پایان نامه بررسی تأثیر شخصیت برند بر ترجیح خرید مصرف کننده نوگرا

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت بررسی تأثیر شخصیت برند بر ترجیح خرید مصرف کننده نوگرا (مطالعه موردی: گوشی تلفن همراه) پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی تابستان 1391 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج نمی شود (در فایل […]

پایان نامه بررسی رابطه بین ارزش ویژه برند ، وفاداری به برند و رضایت مشتریان

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحدرشت                              دانشکده مدیریت و حسابداری گروه آموزشی مدیریت پایان نامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته: مدیریت بازرگانی      گرایش: بازرگانی بین الملل عنوان: بررسی رابطه بین ارزش ویژه برند ، وفاداری به برند و رضایت مشتریان (مطالعه موردی: رستورانهای شهر رشت) استاد […]

پایان نامه تاثیر آمیخته ترفیع بر ارزش ویژه برند در صنعت خرده فروشی ازدیدگاه مصرف کنندگان

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت  نام دانشگاه: دانشگاه ارشاد دماوند پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی    موضوع:  تاثیر آمیخته ترفیع بر ارزش ویژه برند در صنعت خرده فروشی ازدیدگاه مصرف کنندگان (پژوهشی پیرامون فروشگاه پروما در شهر تهران) استاد مشاور: جناب آقای دکتر ابراهیمی بهمن ماه 1392 […]

پایان نامه بررسی تاثیر ا ستراتژی تعمیم نام تجاری بر نگرش مصرف کننده از محصول جدید

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت موسسه آموزش عالی ارشاد دماوندپایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشدرشته: مدیریت بازرگانی، گرایش بازاریابی بین المللعنوانبررسی تاثیر ا ستراتژی تعمیم نام تجاری بر نگرش مصرف کننده از محصول جدید( مطالعه موردی برند چیکا)استاد مشاور:دکتر محمدرضا کریمی علویجهتیر ماه 1392 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده […]

پایان نامه بررسی اثر تصویرذهنی وادراک از برند بانک ملت برمراجعه مجدد

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته حسابداری دانشگاه پیام نوردانشکده مدیریت، اقتصاد و حسابداریمرکز تهران غرب پایان نامهبرای دریافت مدرک کارشناسی ارشدرشته مدیریت اجرایی- گرایش بازاریابی وصادرات عنوان:بررسی اثر تصویرذهنی وادراک از برند بانک ملت برمراجعه مجددزمستان 1393 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج نمی شود(در فایل دانلودی نام […]

پایان نامه ارشد:عنوان مطالعه عوامل موثر بر انتخاب برندهای لوکس در شهر کرمانشاه

 دانلود متن کامل پایان نامه عنوان مطالعه عوامل موثر بر انتخاب برندهای لوکس در شهر کرمانشاه

پایان نامه: تاثیر آمیخته ترفیع بر ارزش ویژه برند در صنعت خرده فروشی ازدیدگاه مصرف کنندگان (پژوهشی پیرامون فروشگاه پروما در شهر تهران)

نام دانشگاه: دانشگاه ارشاد دماوندپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی    موضوع:  تاثیر آمیخته ترفیع بر ارزش ویژه برند در صنعت خرده فروشی ازدیدگاه مصرف کنندگان (پژوهشی پیرامون فروشگاه پروما در شهر تهران)استاد راهنما: سرکار خانم دکتر  حقیقی نسباستاد مشاور:جناب آقای دکتر ابراهیمی متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته :مدیریت […]
موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...