پایان نامه نقش قابلیت‌های زیرساختی و مشتری‌مداری در بالا بردن کیفیت اطلاعات مشتری در سیستم‌های CRM

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت  پایان‌نامه کارشناسی ارشد دانشگاه علم و هنر گروه مدیریت نقش قابلیت‌های زیرساختی و مشتری‌مداری در بالا بردن کیفیت اطلاعات مشتری در سیستم‌های CRM (مورد مطالعه: شعب بانک ملی شهر شیراز) استاد مشاور: دکتر علیرضا ناصر صدرآبادی مهر 1393 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد […]

دانلود پایان نامه:نقش قابلیت‌های زیرساختی و مشتری‌مداری در بالا بردن کیفیت اطلاعات مشتری در سیستم‌های CRM (مورد مطالعه: شعب بانک ملی شهر شیراز)

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته :مدیریت عنوان : نقش قابلیت‌های زیرساختی و مشتری‌مداری در بالا بردن کیفیت اطلاعات مشتری در سیستم‌های CRM (مورد مطالعه: شعب بانک ملی شهر شیراز)

بازاریابی و درک نیاز های مشتریان

بسیاری از مردم اشتباهاً واژه بازاریابی را فروش و انجام تبلیغات جهت ترغیب به خرید معنی می کنند. چنانچه کل بازاریابی را به یک کوه یخ تشبیه کنیم فروش بخش کوچکی است که در رأس آن قرار دارد و قسمت اعظم شاید بیش از ۹۰ درصد آن در زیر آب مخفی است. باید توجه داشت […]

بازاریابی و درک نیاز های مشتریان

بسیاری از مردم اشتباهاً واژه بازاریابی را فروش و انجام تبلیغات جهت ترغیب به خرید معنی می کنند. چنانچه کل بازاریابی را به یک کوه یخ تشبیه کنیم فروش بخش کوچکی است که در رأس آن قرار دارد و قسمت اعظم شاید بیش از ۹۰ درصد آن در زیر آب مخفی است. باید توجه داشت […]

دانلود همه پایان نامه ها درباره رضایت مشتری

رضایت مشتری، ارزیابی مشتری پس از خرید یک خدمت است، که از تجربه مصرف حاصل شده است. رضایت مشتری را می توان به عنوان بنیان نهایی در بازاریابی مدرن تلقی کرد، به طوریکه موفقیت بنگاه در گرو شناسایی و ارضای رضایت بخش نیازها و خواسته های مشتری برتر از رقباست(رنجبریان وهمکاران، 1388،ص65).دستیابی به رضایت مشتری […]

پایان نامه ریسک دعوی قضایی خاص شرکت و کیفیت حسابرسی

 پایان نامه رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد علوم و تحقیقات فارسدانشکده علوم پایهپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد «M.A» رشته: حسابداری              گرایش: حسابداری عنوان:ریسک دعوی قضایی خاص شرکت و کیفیت حسابرسی در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران  سال تحصیلی: زمستان 1392    برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده پایان نامه درج نمی شود […]

پایان نامه تاثیرشرایط عدم اطمینان بر رابطه بین کیفیت اقلام تعهدی

 پایان نامه رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد علوم و تحقیقات کرمانشاهپایان نامه­ جهت دریافت کارشناسی ارشد رشته ی حسابداری (M.A) عنوانبررسی تاثیرشرایط عدم اطمینان  بر رابطه بین کیفیت اقلام تعهدی و عدم تقارن اطلاعاتی در شرکت­های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران 1393-1392      برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده پایان نامه درج نمی شود تکه […]

پایان نامه ارزیابی رابطه اهرم مالی و میزان

فروش با کیفیت سود

 پایان نامه رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد کاشان دانشکده تحصیلات تکمیلی پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشدرشته حسابداری  عنوانارزیابی رابطه اهرم مالی و میزان فروش با کیفیت سود شرکت­های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران شهریورماه1393    برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده پایان نامه درج نمی شود تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان […]

پایان نامه نقش مدیریت کیفیت جامع بر بهبود کارایی کارکنان دانشگاه

 پایان نامه رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی – واحد نراقگروه علوم انسانی پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشدرشته مدیریت بازرگانی – گرایش تحول عنوان :نقش مدیریت کیفیت جامع (TQM) بر بهبود کارایی کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی کاشان تابستان 1393     تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه : (ممکن است هنگام انتقال از […]

پایان نامه نقش مدیریت کیفیت جامع بر بهبود کارایی کارکنان دانشگاه

 پایان نامه رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی – واحد نراقگروه علوم انسانی پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشدرشته مدیریت بازرگانی – گرایش تحول عنوان :نقش مدیریت کیفیت جامع (TQM) بر بهبود کارایی کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی کاشان تابستان 1393     تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه : (ممکن است هنگام انتقال از […]

پایان نامه تاثیر و کاربرد فناوری اطلاعات در مدیریت زنجیره تامین

 پایان نامه رشته  مدیریت                دانشگاه آزاد اسلامی              واحد کرمانشاه                 دانشکده تحصیلات تکمیلی،گروه مدیریت بازرگانی پایان نامه جهت دریافت درجه کارشناسی ارشدرشته مدیریت بازرگانی گرایش داخلی M.A عنوان :مطالعه تاثیر و کاربرد فناوری اطلاعات در مدیریت زنجیره تامین در شرایط رقابتی(مطالعه موردی: مقایسه شرکت­های هواپیمایی ترکیش و ایران­ایر در شهر کرمانشاه در سال 92) خرداد1393     تکه […]

پایان نامه قابلیت فناوری اطلاعات و اثرات آنها بر نوآوری در شرکت

 پایان نامه رشته  مدیریت دانشگاه تبریزدانشکده اقتصاد، مدیریت و بازرگانیگروه مدیریت پایان نامهبرای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت اجراییگرایش بازاریابیعنوان قابلیت های فناوری اطلاعات و اثرات آنها بر نوآوری در شرکت های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور مرداد  1393     تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه : (ممکن است هنگام […]

پایان نامه تأثیر هویت برند بر وفاداری مشتریان

 پایان نامه رشته  مدیریت  واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A)مدیریت بازرگانی (گرایش بازرگانی داخلی)عنوان : تأثیر هویت برند بر وفاداری مشتریان، مورد مطالعه: بیمه دی شعبه کاشان  زمستان1393     تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به […]

پایان نامه تاثیر توانمند سازی سازمانی بر رفتار مشتری گرا

 پایان نامه رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد نراقدانشکده مدیریت ، گروه مدیریت دولتیپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد گرایش: منابع انسانی عنوان:تاثیر توانمند سازی سازمانی بر رفتار مشتری گرا  ( مورد مطالعه : شرکت تولیدی سایپا پیستون گلپایگان )تابستان 1392      تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه : (ممکن است هنگام انتقال […]

پایان نامه تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان

 پایان نامه رشته  مدیریت  واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A(مدیریت بازرگانی عنوان : تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان بانک سرمایه شعبه کاشان با رویکرد معادلات ساختاریاسفند 1393     تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت […]

پایان نامه عوامل موثر بر وفاداری مشتریان فروشگاه های رفاه

 پایان نامه رشته  مدیریت                             واحد یاسوج             دانشکده علوم انسانی، گروه مدیریت                پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی«M.M»  گرایش:  بازاریابی عنوان: بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان فروشگاه های رفاه استان کهگیلویه وبویراحمد شهریور:93      تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت […]

پایان نامه رابطه ابعاد کیفیت خدمات و وفاداری مشتریان

 پایان نامه رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد رشتدانشکده  مدیریت و حسابداری گروه آموزشی مدیریت بازرگانیپایان نامه تحصیلی جهت اخذ  کارشناسی ارشد رشته:مدیریت بازرگانی       گرایش :بیمهعنوان:بررسی رابطه ابعاد کیفیت خدمات و وفاداری مشتریان در شرکت های بیمه شهرستان رشت  تابستان1393     تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه : (ممکن است هنگام انتقال از […]

پایان نامه تأثیر فناوری اطلاعات بر رفتار سازمانی کارکنان

 پایان نامه رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد علوم تحقیقات نراقدانشکده مدیریت گرایش، مدیریت بازرگانی پایان ­نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت، «گرایش» مدیریت بازرگانی«عنوان»:بررسی تأثیر فناوری اطلاعات بر رفتار سازمانی کارکنان اداره گاز استان لرستان. بهار 1394     تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه : (ممکن است هنگام انتقال از […]

پایان نامه بررسی وفاداری مشتریان نسبت به نام تجاری

 پایان نامه رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد کرمانشاهدانشکده تحصیلات تکمیلی، گروه مدیریت بازرگانیپایان نامه­ی کارشناسی ارشدرشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابیموضوع:بررسی وفاداری مشتریان نسبت به نام تجاری (مطالعه موردی مقایسه­ای ایرانسل و همراه اول)بهمن 1391     تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل […]

پایان نامه پیش بینی عوامل مؤثربر تمایل مشتری برای پذیرش تجارت

 پایان نامه رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد یزددانشکده مدیریت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.Sc)عنوان:بررسی و پیش بینی عوامل مؤثربر تمایل مشتری برای پذیرش تجارت همراه با رویکرد شبکه عصبی تابستان 1393     تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت […]

پایان نامه رضایت مندی مشتریان از کیفیت خدمات بیمارستان

 پایان نامه رشته  مدیریت  واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A)گرایش مدیریت بازرگانی (بازاریابی) عنوان : بررسی عوامل مؤثر بر رضایت مندی مشتریان از کیفیت خدمات بیمارستان سبلان تامین اجتماعی اردبیل  تابستان 1392                                                                 تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی […]

پایان نامه عوامل موثر بر انتخاب بانک توسط مشتریان

 پایان نامه رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد فیروزکوه پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت دولتیگرایش : مدیریت سیستم های اطلاعاتی ( MIS )  بررسی عوامل موثر بر انتخاب بانک توسط مشتریان بر اساس رویکرد مدیریت ارتباط با مشتری(مطالعه موردی: مشتریان موسسه اعتباری ثامن شهر تهران) Reviewing the factors which influence the customers to choose the bank, based on […]
موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...