پایان نامه با موضوع |
![]() |
پایان نامه تاثیر ارزش درک شده بر پیشبرد فروش در نمایندگان فروش محصولات شرکت صبا باتری در شهر تهران با استفاده از مدل لاپیر
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت گروه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی عنوان تحقیق: تاثیر ارزش درک شده بر پیشبرد فروش در نمایندگان فروش محصولات شرکت صبا باتری در شهر تهران با بهره گرفتن از مدل لاپیر زمستان 93 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت […]
پایان نامه اثر ارزش درک شده، ارزش ویژه درک شده و کیفیت درک شده بر وفاداری و قصد خرید مجدد
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه ارشاد دماوندپایاننامه جهت دریافت کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی (گرایش بازاریابی بین الملل )موضوع :اثر ارزش درک شده، ارزش ویژه درک شده و کیفیت درک شده بر وفاداری و قصد خرید مجدداستاد مشاور: دکتر رضا قنبر زادهشهریور 1393 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و […]
دانلود پایان نامه:مطالعه تاثیر فرهنگ محلی و ارزش درک شده بر رضایتمندی مشتریان از بازارهای محلی
دانلود متن کامل پایان نامه مطالعه تاثیر فرهنگ محلی و ارزش درک شده بر رضایتمندی مشتریان از بازارهای محلی (مطالعه موردی :یکشنبه بازار شهرستان صومعه سرا)
بازاریابی و درک نیاز های مشتریان
بسیاری از مردم اشتباهاً واژه بازاریابی را فروش و انجام تبلیغات جهت ترغیب به خرید معنی می کنند. چنانچه کل بازاریابی را به یک کوه یخ تشبیه کنیم فروش بخش کوچکی است که در رأس آن قرار دارد و قسمت اعظم شاید بیش از ۹۰ درصد آن در زیر آب مخفی است. باید توجه داشت […]
بازاریابی و درک نیاز های مشتریان
بسیاری از مردم اشتباهاً واژه بازاریابی را فروش و انجام تبلیغات جهت ترغیب به خرید معنی می کنند. چنانچه کل بازاریابی را به یک کوه یخ تشبیه کنیم فروش بخش کوچکی است که در رأس آن قرار دارد و قسمت اعظم شاید بیش از ۹۰ درصد آن در زیر آب مخفی است. باید توجه داشت […]
پایان نامه عدم اطمینان محیطی و بازار ارزشگذاری هموارسازی سود
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد علوم و تحقیقات تهران دانشکده مدیریت و اقتصاد، گروه حسابداری پایاننامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته حسابداری (M.A) موضوع:عدم اطمینان محیطی و بازار ارزشگذاری هموارسازی سود دربورس اوراق بهادار تهران تابستان 92 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده پایان نامه درج نمی شود تکه هایی از متن […]
پایان نامه رابطه ی میان سرمایه ی فکری و ارزش بازار
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره)دانشکدهی علوم اجتماعیرساله جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد حسابداریعنوان:بررسی رابطه میان سرمایهی فکری و ارزش بازار و عملکرد مالیمهرماه 1390 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده پایان نامه درج نمی شود تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه : (ممکن است هنگام انتقال […]

پایان نامه آزمون محتوای فزاینده اطلاعاتی اجزای ارزش افزوده اقتصادی
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیدانشگاه آزاد کاشاندانشکده تحصیلات تکمیلی پایان نامه کارشناسی ارشد رشته حسابداریعنوان:آزمون محتوای فزاینده اطلاعاتی اجزای تشکیل دهنده ارزش افزوده اقتصادی و تأثیر آنها بر بازده سهام در بورس اوراق بهادار تهران پاییز 90 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده پایان نامه درج نمی شود تکه هایی از متن پایان نامه […]
پایان نامه نیاز به منحصر بفرد بودن مصرف کنندگان و تاثیرآن بر درک برند
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراقدانشکـده مدیریتگروه آموزشی مدیریت بازرگانیپایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابیعنوان:نیاز به منحصر بفرد بودن مصرف کنندگان و تاثیرآن بر درک برند و قصد خریدبهار 1390 تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی […]
پایان نامه زنجیره ارزش مدیریت نگهداری و تعمیرات در افزایش درآمد
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحدکرمانشاهگروه مدیریتپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی عنوان:زنجیره ارزش مدیریت نگهداری و تعمیرات در افزایش درآمد و بهره وری در شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه زمستان 1393 تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل […]
پایان نامه ابعاد سرمایه فکری صادرکنندگان فعال بر عملکرد صادراتی
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراقدانشکده مدیریت، گروه مدیریت بازرگانیپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A)گرایش مدیریت بازرگانی- مالی عنوان:“تأثیر ابعاد سرمایه های فکری صادرکنندگان فعال بر عملکرد صادراتی آنها(موردمطالعه: صادرکنندگان فعال در صنعت موادغذایی صندوق ضمانت صادرات ایران) “ سال تحصیلی 92-93 تکه هایی از متن پایان نامه به […]
پایان نامه تاثیر تجربه، اعتماد و وفاداری به برند بر ارزش ویژه برند
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد نراقپایان نامه جهت اخذ درجه کارشناس ارشدرشته مدیریت بازرگانی – داخلی عنوان پایان نامه:بررسی
فرم در حال بارگذاری ...
[چهارشنبه 1398-11-23] [ 09:18:00 ب.ظ ]
|